Bolaget ska bedriva busstrafik, reparation av bil, buss, lastbil, entreprenadmaskiner och jordbruksmaskiner i verkstad och med servicebil, äga och förvalta aktier och värdepapper samt idka annan härmed förenlig verksamhet.
2025-04* | 2024-04* | 2023-04* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 521 | 632 | 659 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -39 | -5 | 23 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | -34 | -2 | 25 |
Årets resultat (tkr) | -34 | -2 | 20 |
Summa tillgångar (tkr) | 235 | 287 | 295 |
Antal anställda | 1 | 1 | 1 |
2025-04* | 2024-04* | 2023-04* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 521 | 632 | 659 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -39 | -5 | 23 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | -34 | -2 | 25 |
Årets resultat (tkr) | -34 | -2 | 20 |
TILLGÅNGAR | 2025-04* | 2024-04* | 2023-04* |
---|---|---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | |||
Omsättningstillgångar (tkr) | 235 | 287 | 295 |
Tillgångar (tkr) | 235 | 287 | 295 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2025-04* | 2024-04* | 2023-04* |
---|---|---|---|
Eget kapital (tkr) | 176 | 210 | 212 |
Obeskattade reserver (tkr) | |||
Avsättningar (tkr) | |||
Långfristiga skulder (tkr) | |||
Kortfristiga skulder (tkr) | 59 | 77 | 83 |
Skulder och eget kapital (tkr) | 235 | 287 | 295 |
2025-04* | 2024-04* | 2023-04* | |
---|---|---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | |||
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | |||
Löner till övriga anställda (tkr) | |||
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | |||
Sociala kostnader (tkr) | |||
Utdelning till aktieägare (tkr) |
2025-04* | 2024-04* | 2023-04* | |
---|---|---|---|
Antal anställda | 1 | 1 | 1 |
Omsättning per anställd (tkr) | 521 | 632 | 659 |
Personalkostnader per anställd (tkr) | |||
Vinstmarginal | -7.5% | -0.8% | 3.5% |
Soliditet | 74.9% | 73.2% | 71.9% |
Kassalikviditet | 398.3% | 372.7% | 355.4% |
Bolaget ska bedriva busstrafik, reparation av bil, buss, lastbil, entreprenadmaskiner och jordbruksmaskiner i verkstad och med servicebil, äga och förvalta aktier och värdepapper samt idka annan härmed förenlig verksamhet.